30 juni 2009

Juni är slut

Tiden har gått väldigt fort sen i januari. De e nu 5 månader sen jag träffade G. =)

Idag har jag fått höra att där finns minst en som är avundsjuk för att jag får följa med på utställningarna och i lastbilen. Varför ha åsikter om det när de va hon som flyttade....? Jaja, de e ju jag som har de hon vill ha tydligen. =)

Har nu varit på två veteranutställningar och det har varit jätteroligt. Inte för att jag är så intresserad av just motorer och traktorer men det är fina saker. =) Vissa är ju klart finare än andra. Sista utställningen va i Degeberga och de va super-duper roligt!!! De va längesen jag va ute så mkt som jag varit på sista tiden. Nästa mål är Målilla den första helgen i augusti, ser framemot det redan. =)

Angående MimsVims kommentar så har denna mjuka och kloka tjej suttit här hela tiden, sen om du har tolkat saker och ting på ditt egna lilla sätt är upp inget jag kan stå för. =)

Just nu sitter jag i lastbilen med G påväg upp till Halmstad. Det är inte så bekvämt att sova här men jag är ledig imorron oxå så de gör inget om jag inte somnar än.

Imorron åker vi en runda till Danmark för att panta backarna.

Ta hand om er mina vänner!
Kram
Jessica

Inga kommentarer: