18 februari 2010

Veckorna springer iväg

Nu är vi snart inne i sista veckan i februari. Tiden går så fruktansvärt fort så jag hinner inte med. Känns som om det va igår jag fick mitt första missfall men det är ju 5 månader sen.

Denna veckan har jag jobbat en dag i Onslunda. Det va jobbigare än på Kivik kan jag säga, men så är det. =)

I tisdags var vi och simmade som vanligt. Det gick bra och som tur va så var där inte så mycket folk. =) Ikväll är det dax igen men jag ska träna bowling istället. Tur att bowlinghallen och simhallen ligger i samma byggnad. =D

I helgen är det dax för match igen och jag ska spela i f-laget. Nu när jag tränat ett par gånger så känns det bra att få spela match igen.

Det är två saker jag önskar mig just nu och inget av det ser ut att hända den närmsta tiden. Man får helt enkelt nöja sig med det man har och glädjas åt det lilla istället för att sträva efter det stora. Oj, vad klokt det lät.

Jaha, då är det dax att ta ett sista ryck med uppsatsen innan vi skickar in den. Imorron ska jag baka till min brors födelsedags kalas.

Ta hand om er mina vänner!

Kram Jessica

Inga kommentarer: