14 augusti 2010

Första jobbedagarna

Nu är de första jobbedagarna gjorda. Det känns helt otroligt bra måste jag säga. =) Terminen kommer bli rolig men intensiv.
I torsdags när papperna skulle skrivas sa chefen att jag fått 100 % istället för 90. Gissa om jag blev glad!? Hade ett fett leende på läpparna hela dagen sen. Jobbet blir så mycket lättare om man vet att man har heltid.

En av mina kolleger tyckte jag kunde ha hennes elever i årskurs 4 sen. =) Det gillar vi!! =) Vi får helt enkelt se vad tiden har att ge.


Idag ska vi på namngivningsfest till grannen i Kverrestad. Deras dotter är född den dagen jag hade som BF vid min första graviditet....... Ja, ni förstår säkert vad mina tankar går till denna dagen.

Nu är det snart 1 år sen vi hade vårt första missfall och ännu har vi inte fått vara gravida i mer än 7 veckor. Men skam den som ger sig. ;-)

Nu drar bowlingsäsongen igång och jag vet inte hur mycket jag hinner med.

USCH!! Idag är det en sån dag som jag bara vill ligga i soffan och titta på film. :(

Ta hand om er mina vänner!
Kram
Jessie

1 kommentar:

Tea sa...

Tack för ditt grattis!