01 augusti 2008

Jobb, jobb och tårar.

Så ser mitt liv ut just nu. Hade hoppats att jag kunde gå vidare precis lika snabbt som Peter gjort. USCH! VIll inte tänka mer på skiten som hänt.

I helgen skulle jag egentligen jobbat söndag men en snäll arbetskompis bytte med mig så jag slipper sitta i Lund själv medan Peter roar sig på annat håll. Så jag åker till Hällevik direkt efter jobbet på lördag.

Jag tror inte någon kan föreställa sig vad jag går igenom om man inte själv upplevt det. Mitt inre går i bitar och jag slits mellan hopp & förtvivlan.

Någon som har många bananlådor?? Jag har inte många lådor men väldigt mycket saker.
Tur att jag har mitt jobb, mina vänner, min familj och den här bloggen. Detta är som att gå i terapi.

Igår kom jag hem lite innan nio på kvällen och inte en kotte i lägenheten, han dök upp lite innan tio. I morse vaknade jag vid 6 som vanligt och inte en kotte i lägenheten. Fatta vad tomt de är. Jag hinner inte flytta innan dom planerar en massa. Mår så jävla dåligt idag!!!

Äcklas så fruktansvärt!
Ta hand om er!
Kram/Jessie

1 kommentar:

Jenkan sa...

Har inga bananlådor men andra lådor går att fixa... Kram Jenny