07 augusti 2008

Ledig!

Idag är jag ledig! Så skönt att få sova så länge jag vill. Senare idag åker jag upp till Kristianstad/Åhus för att spela säsongens första bowlingpass.

Jag är så glad att jag har mina goa vänner!
Tur att ni står ut med mig, jag är jobbig nu och har de jobbit. Ni lyfter mig verkligen med alla era peppande meddelande och samtal.
Moha, tack så jättemycket för igår.

Undra om kamera-teamet kommer fram snart? Känns som om jag är med i dålda kameran eller en väldigt dålig serie typ som Våra värsta år. Jag kommer snart ut ur dimman....

Klockan är inte så mycket men jag har hunnit med en hel del idag. Packat ner lite kökssaker, bakat GI-muffins utan vetemjöl och socker. Ska snart in i duschen men jag måste nog packa ner lite till innan jag känner mig färdig.

Jag hoppas kunna skratta åt detta elände en dag.....

Ta hand om er!
Kram/Jessie

Inga kommentarer: