08 augusti 2008

Jobb, jobb och lite mer jobb

Nu är jag inne i en period med mycket jobb. I helgen jobbar jag så de blir att sova i Lund. Idag fick jag ett sms där det stod att en polisanmälan är gjord och att alla samtal kommer avkodas. Förstod ingenting........
Numret kände jag igen och jag tror att det är den som Peter varit med i 1 år. Ja, jag har ringt henne från doltnummer max 5 gånger. 2 av dom va när Peters pappa hade åkt in på sjukhuset. Peter hade då inte sin mobil igång och jag hade numret hemma. Jag har ingen anledning att ringa henne från dolt nummer. När jag sen ringde upp med mitt nummer så lät hon helt frågande. jaja, skitsamma.

Igår spelade jag mina första serier bowling för denna säsongen. ALLA mina klot va för STORA. Hör och häpna, brukar vara tvärtom denna tiden på året. Men de e skönt att allt drar igång.

Imorron blir de nog att jag går på bio själv eller hyr en smårolig film och köper godis. Slutar jobbar kl 16 imorron och sen börjar jag inte för än 14 på söndag.

Ta hand om er vänner!
/Jessie - som simmar vidare

1 kommentar:

Jenkan sa...

Hej hej! Ja det var ju "synd" att de var för stora eller inte... ;)

Ha en trevlig helg!
Jobba inte för mycket, ta hand om dig... Kram