26 september 2008

Återbäringen!!

Ja, nu kommer lönen för allt jobb jag hade i sommar eller i alla fall sista halvan.
Så jäkla skönt med lön!!! Va nere på Lilium idag (en affär med storlekar för oss som kräver lite mer än 42/44) och storhandlade. Stövlarna jag kollat in fanns kvar och visst köpte jag dom, där flög 1100 kr. Sen skulle jag köpt en jeanskjol men där fanns en snyggare som jag köpte, ytterligare 499 kr. Ops, får nog hålla mina stålar. Men jag har aldrig haft så mycket över någon gång så nu passade jag på. Detta är mina första par stövlar som jag äger och kan ha, Så lycklig! Imorron blir de stan med mamma och på kvällen kalas i Vinslöv. Söndag ska jag plugga och slappa.

Dax att beställa lite mat, vi e ju hungriga. :)

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessie

3 kommentarer:

Jenkan sa...

Det är alltid lika roligt att shoppa!!! Speciellt något som man verkligen vill ha. Det tråkiga är ju att det kostar... ;)

Trevlig helg!!

Jessica sa...

De e så himla kul att ha pengar över. :) Inte bortskämd med det direkt.

Jenkan sa...

Du försvann inte när du skulle beställa mat??? ;) KRAM