30 november 2008

Första advent

Nu närmar sig julen med stormsteg!

Veckan har varit upp och ner. Efter torsdagens tandläkarbesök så har jag mått ganska dåligt. Lite nere av att ha 1 tand mindre. Känns obehagligt.

I Ullared hittade jag kläder till mig själv och julklappar till de minsta syskonbarnen. Köpte även en ny stereo till mig själv, den andra va sönder när jag flyttade från Lund.

Ingen dejt i fredags. Jag MÅSTE lära mig att inte göra så stor grej av de för annars blir jag bara lika besviken varje gång. Jag har en förmåga att sväva på moln och längta istället för att låta det hända som händer. Nästa gång vi bestämmer något så ska jag inte göra så stor sak av det hela.

Idag va jag på julskyltning i Vinslöv och det va ingen höjdare. Osbys är så mycket mysigare. Men anledningen till att vi va där var för att min systerdotter är luciakandidat och dessa presenterades idag. =) Hon va bäst! Heja kandidat nummer 6!!

Bowlingen gick skitdåligt idag. Så nu va de nog pratat om den!

Allt e komplicerat men det löser sig snart!

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: