26 november 2008

Livet går vidare, igen

Idag har jag haft de både mysigt och jobbigt.
Kl 9 kom jag till tandläkaren och det visade sig att jag skulle få dra ut en tand istället för att laga. De gjorde JÄTTEONT!!! Påvägen hem belönade jag mig själv med en Amelia Jul. Fast precis som någon sa till mig ;) så va jag värd något mer även om tidningen va bra för stunden.

Efter några droppar blod så åkte jag ner till Lund, halvgroggy och vilsen klev jag av på rätt station. Fick en gnutta ångest när jag steg av, men lugnades snabbt när jag insåg att jag skulle ta tåget hem igen på kvällen. Lund ger mig rysningar, även om jag gillar staden.
Lundaresan började med en pära med Moh. Mycket trevligt och mysigt att prata om allt. =)
Vid 17.30 kom "Gotland" till Botulfsplatsen och lyste upp min dag ytterligare. Vi åt husmanskost på Bellmans. Gott och roligt sällskap. Kunde inte blivit en mer lyckad dag med mina favoriter!

Nu sitter jag mest och tycker synd om mig själv. Har så ont.........

Imorron e de Ullared för hela slanten!
Fredag e de jobb och som det ser ut nu även en runda till Höör. ;)

Lönen som va försenad kom på utbetalningsavi idag. Månaden e räddad. =)

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

2 kommentarer:

Emelie Pettersson sa...

Hejsan

läs gärna min blogg!

Ciao

Jenkan sa...

Stackars Jessie!!! Det är ju synd om dig å ha ont!!

Hoppas Ullared gjorde saken bättre!!!

Vad bra att du har blivit räddad denna månaden ;)

Ses i helgen väl?!

Kram kram