25 november 2008

Livet e hårt, men kör hårt!

Mitt nya motto är ovanstående. Varför vänta på att livet ska komma till en speciell punkt, bara kör på.

Idag e jag riktigt sliten. Har haft en tuff dag i skolan med 24 elever. Visst e dom härliga och roliga på alla sätt och vis, men idag va de mycket spring och stojj. Skulle behövt vila i några timmar men då e risken att jag inte kan sova. Dagar som denna undrar jag om jag valt rätt yrke. Andra dagar vill jag inte byta med någon annan. Kanske bara e jag som känslig.

Imorron e de tandläkaren på förmiddagen och sen en runda till Lund innan jag åker till Vinslöv för att övernatta där till torsdag. Ska försöka hinna med mig själv denna veckan oxå, har blivit lite dåligt med det de sista veckorna.

Jag e så sugen på att baka lussebullar och pepakakor att jag tror att det blir gjort i helgen. :)

Ta hand om er mina vänner!
/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Mmm vad gott med lussebullar... Jag tycker om sådana bullar, tar tacksamt emot ;)

Man har väl yrkesfunderingar emellanåt...

Ses vi till helgen?!

Ha det gott!
Kram