23 november 2008

Mindre förvirrad?

Svaret på den frågan är, NEJ. När man en gång blivit sviken är det svårt att förstå att någon annan menar allvar. Just detta råkade jag ut för nu. Jag har svårt att lita på nya människor i min omgivning. Kanske inte så lustigt efter vad P gjorde mot mig. Jag vet att alla killar/män inte e som han men jag e så rädd för att bli sårad igen på samma sätt. Tror att jag kommer känna igen tecknena och vibbarna lite tidigare.
Jag får försöka lita på mig själv och tro på vad killen säger helt enkelt.

Denna veckan som kommer ska jag inte till skolan en enda dag.
Måndag: läsdag, ska hämta schema på parkskolan inför tisdagen
Tisdag: jobba på Park
Onsdag: tandläkaren, fika i Lund
Torsdag: Ullared med syrran o hennes underbara tonåringar
Fredag: jobba i Malmö
Lördag: eventuellt till Tivoli i Köpenhamn
Söndag: Match i Åhus.

Gott med en "lugn" vecka. Får göra mer självarbete helt enkelt.

Ta hand om er mina vänner!

Kram/Jessie

1 kommentar:

Jenkan sa...

Jag skulle inte vilja byta med dig! Men tro på dig själv!!
Ha det så roligt på jobbet imorgon med barnen.
Kram