22 november 2008

Förvirrad

Ja, det e det minsta jag kan vara. Just nu e allt så snurrigt.
Min "dejt" kontaktade mig idag och berättade att han skulle ut i skogen så jag inte undrade var han va om han inte svarade på sms. Jaha, tänkte jag. Men varför skriver han detta till mig.

Senare på eftermiddagen ringde han och vi snackade om att jag skulle komma ner, men han höll på i skogen med sin bror och visste inte när han va färdig. Så jag sket i de. Nu får vi se vad som händer. Han säger sig hålla på att hitta en lucka där vi kan träffas.

Äntligen match imorron!! Så jäkla skoj, men nu ska vi vinna. Lite självförtronde önskas till BK Cefyra, tack.

Snart kommer N hit. Vi ska snacka lite skit och bara umgås.

Ta hand om er mina vänner!
/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Om jag blir förvirrad vad blir inte du då... ;)

Lycka till idag!

Kram