21 november 2008

Smått besviken.

Ja, fredagen gick nu ut på att göra mig besviken. Påväg till skolan fick jag sms av min "dejt" att han körde hem i natt från Nässjö och hamnade mitt i snöovädret. Där han bor hade det snöat massor och snöade fortfarande ut av bara den. Jaja, tänkte jag, det lägger väl sig så pass så han kör sen. NIX! Jag fikade själv och väntade ivrigt på att han skulle ringa i alla fall. Tydligen hade han lämnat telefonen inne och gått ut i skogen(där han bor). Där kunde jag sitta. Kände mig ensam och övergiven. Ingen ny tid bestämd om de nu blir någon.

Imorron e de städning och annat skoj som gäller. Sen e de match på söndag i Malmö.

Ta hand om er mina vänner!

/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Hoppas han har en bra förklaring till att han inte hörde av sig... Undra om det bara är det vanliga dåliga manliga syndromet... Kram till dig.

Lycka till i helgen!!

Kram