20 november 2008

Hmmmm

Tack J för kommentaren. Visst e jag värd det men vem vet vad som kommer hända.

Ja, än har de inte varit fredag men imorron e de dax. Tror inte det blir något mellan oss eftersom han inte tar kontakt på det sättet längre som i början. Kanske va roligt till att börja med. Det kan oxå vara jag som redan börjar bli nojjig. Inte så konstigt kanske efter det jag varit med om. Behöver liksom känna mig speciell för att jag inte ska tröttna eller bli osäker. Men alla meddelande jag fått är urgulliga och dom värmer. :)

Idag fick jag en ledig dag på grund av att min lärare va sjuk. Hon skickade mail igårkväll till alla i klassen så vi slapp åka in ens ärende. Så idag har jag pluggat lite och pratat med Honom på msn med webcam. Roligt att se den andra. Snart ska jag köra till Älmhult och hämta mamma. Hon ska ha en sak med sig hem så vi behöver bilen.

Som sagt, vi får se var morgondagen tar mig. Till himelriket eller tillbaks till gå. :)

Ta hand om er mina vänner!
/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Njut så länge det vara iaf. Lycka till i helgen!! Kram kram