17 november 2008

Kär?

Då va denna jäkla helgen över! Det enda som va bra va att jag fick umgås med goa vänner och träffa nya.

Jag känner mig som 14 år igen. Helt otroligt vad en person kan få en att må bra. En som jag aldrig har träffat. Blev medlem på en av dejtingsajterna som det görs reklam för på tv´n. En kille tog kontakt med mig och vi har pratat sen dess. Helt underbart, men jag vet inte var det leder och om det leder till något. Just nu så känns det så härligt.

Jobbade i Malmö idag. Gick ganska bra förutom att jag blev så trött. Sov 4,5 timme i natt. Lever som i en dvala just nu.

Imorron e de skola igen. Hoppas jag hinner göra lite på engelskan idag. Han ska ju jobba natt så de kanske blir en lång natt för mig oxå. ;)

Mitt huvud e helt tomt.....vad har hänt.

Ta hand om er mina vänner!
Jessica!

1 kommentar:

Jenkan sa...

Hihi... Vad roligt med lite fjärilar... Eller? Det är du värd oavsett vad det blir! Kram