14 november 2008

v 46

Hmmmm.....hur ska jag säga att denna veckan varit?

Jag ska inte klaga men vi har haft fruktansvärt mycket i skolan. Tror att jag tycker det på grund av att förra kursen inte va lika givande som denna varit hittills. Engelska grammatik är inte min starka sida men detta ska gå vägen ändå! Kan inte vara bra på allt. ;)

Igår på träningen gick de gansk bra. Va trött som f*n men spelade bra i 1 timme sen knöt de sig. Sånt som händer även den bästa....hehe

Fick rycka in som lärare på parkskolan idag. Riktigt roligt är det men ganska styrt eftersom jag hoppade in för en som planerat vad som skulle göras. Eleverna är bara för härliga, även om det pratades mycket idag så sköter dom sig bra. Kommer hoppa in den 25 oxå.

Igår spikades Ullared den 29/11. Tyvärr så kunde inte Nina hänga med den dagen men åker någon vecka efter med sin käre far. Jag åker med syrran o hennes två tonårsungar. Härligt gäng som ska göra Ullared osäkert!!

Nu ska det sparas pengar! Nästa år vid denna tiden kommer jag att ha varit i Spanien i 5 veckor. Det blev klart i veckan att dom tar emot mig. Får antaligen 6000 kr av skolan i stipendie, vilket kommer räcka till resan och lite till. Resten får jag stå för själv. M i min klass kommer följa med om allt går som det ska.

Imorron bär det av till Gbg, precis som jag skrev i förra inlägget. Tyvärr har jag suttit med ungdomslaget idag. En av töserna blev inlagd på sjukhuset och därför kan vi inte få ihop ett lag. Försöker skjuta upp matchen.

Lycka till för er som ska spela match i helgen!
Ta hand om er mina vänner!

/Jessica

Inga kommentarer: