12 november 2008

Livet!

Livet rullar vidare! Trots en ganska hektisk vecka känner jag mig lugn och harmonisk. Tyävrr började inte veckan allt för bra. Min kompis N´s pojkvän gjorde slut i måndagskväll och SJÄLVKLART ställer jag upp som bollplank eftersom jag går igenom en liknande period. Hoppas allt ordnar sig för dig, vännen! Finns här!

Engelska kursen jag går är rolig och vi har massor att göra. Äntligen fick jag böckerna idag så jag får jobba ikapp med några övningar. MYCKET grammatik är det. Jag gillar när det är strukturerat och ett syfte med det vi gör.

I måndags ringde min handledare på Park och frågade vad jag gjorde på nu fredag. Hon ville ta ut komp-ledigt och ville ha mig som vikarie. Fredagen är en av de roligaste dagarna i den klassen, alla dagar e roliga men fredagen e något extra! Samma dag hade jag ringt till Malmö o sagt att jag har för mycket i skolan så jag kunde inte jobba på fredagen. Men klassen jag ska ha slutar tidigt så jag hinner göra mkt i skolarbete efter.
Det ska bli otroligt roligt att komma tillbaka till klassen. Igår va jag där och hälsade på. Fick en massa kramar och glada miner! Trivs verkligen där. Den 25/11 ska jag oxå jobba för henne.

Promenaderna håller jag i. Idag ska jag ut en liten runda. Igår hann jag inte, även om min lärare var sjuk så vi fick åka hem från skolan igen. Jag cyklar flitigt till stationen varje morgon och hem varje eftermiddag. Hatar regn och blåst!!!!!! Bli riktig vinter snart

På lördag bär det av till Göteborg för dubbelmatch. Synd att jag inte har mer pengar över denna månaden för då skulle vi ha stannat kvar i Göteborg och gått på julmarknaden.

Ta hand om er mina vänner!!
/Jessica

Inga kommentarer: