07 november 2008

vecka 45

Då va denna vecka snart oxå slut.
Den har inte varit lika hektisk som förra men nästan. Kursen som startade i måndags verkar vara bra men gud vad jag har fått mycket att göra. Alltid nya saker att göra till nästa tillfälle. I mitt förra inlägg berättade jag om mina funderingar om en bowlingkarriär eller inte. Jag har nog bestämt mig nu. Skolan kommer gå först fram till jag e färdig (januari 2010) och sen får jag ta ställning igen. Jag kommer spela tävlingar i den mån tiden och pengarna räcker till.

Min utlandspraktik ligger på is nu. Jag mailade en skola på Gran Kanaria men dom kunde inte ta emot mig, tyvärr. Thailand har inte svarat vilket jag anser vara väldigt dålig stil!

Idag har mamma varit i Ullared, dom e påväg hem nu. Se om hon hittade det jag ville ha. Hade själv ingen möjlighet att följa med så jag skickade bud. :)

Imorron ska jag jobba 9-16 i Malmö. Min förra svärmor bjöd in mig till sitt öppna-hus nu på lördag. Hon fyllde 70år i går och självklart skickade ja ett kort till henne. På kvällen ringde jag henne oxå för att höra om det hade kommit fram. Hon uppskattade mitt samtal, det hörde jag. Hon sa att dom saknade mig och tänkte på mig. Hon skulle bara veta, jag tänker ofta på dom oxå.

På söndag ska jag spela Scotte med N i Hässleholm kl 13.45. Hoppas vi lyckas klämma in höga resultat! Jag ligger just nu 2:a i Mixen tillsammans med W. Kan bli 600 kr i vinstpengar, vilket betyder att jag får tillbaka pengarna för mina starter.

Idag hämtade jag E, L o B efter skolan, sen gick vi på marknaden och spelade bowling. Dom e bara för härliga! Ska köra bort en runda snart igen och lämna en skiva till dom.

Dax att göra lite annat nu!
Ta hand om er mina vänner!

/Jessie

1 kommentar:

Jenkan sa...

Hoppas allt är bra med dig. Det går ju fort till skolan är över... Snart klar juh. ;)
Roligt och spela lite. Lycka till!!

Ha det gott!
Kram