30 januari 2009

Livet tar tvära kast.....=)

Ja, livet tar tvära kast. I måndags beslutade ju M o jag att inte träffas mer. I tisdags kväll blev jag utbjuden på dejt och denna ska vi ha på lördag(imorron). I torsdags eftermiddag körde han upp till Kristianstad för att tillbringa några timmar med mig innan jag skulle träna i Åhus. Då sa de klick!! =) Ja, tro det eller ej...
Idag så körde han upp till Kristianstad igen för att träffa mig och bjöd mig på lunch. En riktig gentelman har jag hittat. :-) Han behandlar mig så som jag förtjänar att bli behandlad helt enkelt!

Jaha, så är det match i morron. Känns inte bra alls för vi har 3 a-lagsspelare som inte kan denna helgen och en som har legat sjuk hela veckan. Men vi som spelar ska göra vårt bästa och se till att ge motståndarna en match.

På söndag ska jag, N, syrran o hennes dotter + kompis åka till Malmö och prova på att vara modeller för en dag. Det enda problemet är att jag inte har några roliga kläder att ha på mig att fotas i..... Får gräva i garderoben ikväll och se vad jag kan hitta.

Nu kurrar min mage rejält! Ska ner o trycka i mig en tallrik yoghur o en macka.

Ta hand om er mina vänner!
Kram /Jessica

Inga kommentarer: