28 januari 2009

Nya tag

Sen i måndags har jag "varit ute på heta marknaden" igen. Hihihihi....det dröjde inte länge innan jag blev bjuden på en dejt. Han ville träffats så som ikväll (onsdag) men då sa jag att jag har skola. Han erbjöd sig att köra mig direkt till skolan imorronbitti och jag skulle fått sova i sängen själv om ja hade velat (han hade lås på sovrumsdörren, jag frågade hihihi). Jag tycker att första dejten ska vara på en helg eller en fika mitt på dagen i veckan. När man sen träffats några gånger så kan en vardagskväll vara mycket värd och då kan jag tänka mig att åka dit. =)
I natt pratade vi i telefon till klockan va 1. Han skulle upp vid 6 för att jobba men klagade inte en enda gång på att han skulle lägga sig. Ändå frågade jag några gånger om han inte ville sova....

Idag har jag läsdag. Jag ska lära mig spela en låt på gitarr idag hade jag tänkt, vet bara inte vilken. Fick 2 kursböcker med posten igår så dom ska jag plöja igenom idag hade jag tänkt. Den ena är MusikSkatten så den är lättläst med alla sånger. =)

I helgen är det match igen, tråkigt att vi saknar 3 a-lagsspelare bara....
På kvällen har jag inte bestämt något än men Han ville gå på bio och äta en bit mat i Kristianstad, så kanske blir det så. Hade ju varit trevligt.....
I går innan jag somnade fick jag ett sms av honom och i morse när jag vaknade hade jag ett sms från honom.... =) Så vill jag ha de. ;-)

Ska ner och fixa foto till mitt studentkort idag.
Ta hand om er mina vänner!

Kram /Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Så spännande... Dejter är alltid trevligt ;)
Undra om han är trött idag. Hehehe.

Lycka till med gitarren!

Ses vi imorgon??

Ha det gott.
Kram