26 januari 2009

Helgen är nu över

och måndagen har tagit över.

Jag måste säga att jag hade väldigt roligt i helgen. Vilken sammanhållning vi har i truppen trots att "damen som skickade mail" skrev att vi inte har någon sammanhållning i truppen. Hon vet inte mycket!!! HEHEHEHEHEHEHE........
Tjejerna är så himla sköna och roliga. Vi fick en vinst med oss hem oxå. Jag spelade rätt bra förutom i första serien i Mariestad, 132 hade jag i den. Ändå fick jag ihop 813. hihihihi.. I andra matchen fick jag 840, precis som L. =) Jag är med andra ord väldigt nöjd med helgens resultat!

Igår va jag i Lund och shoppade med M. Vi hade så ont i våra stackars ben och fötter efter 5(!) timmar på Nova. Han hade 3 ar nyköpta skor med sig hem och jag 2 par jeans & 2 bh:ar. =) Dyr runda men väl värt de, kom vi fram till! Hemma hos honom tittade vi på Wall-E och åt kakor, krängar-söndag kallar jag det. =)
Idag bestämde frågade jag rakt ut om han ville fortsätta träffa mig. Svaret blev som hade på känn, han ville INTE det. Han har inte blivit kär i mig än, då är det lika bra att släppa taget. Är rädd annars för att det blir för mycket känslor för min del om vi hade fortsatt mer och brutit. Livet går vidare och där finns någon till alla, sägs det. =)


På söndag händer det något väldigt spännande!! Jag, N, min syster och hennes två tonåringar ska åka till Malmö och vara modeller för en dag. Jag ser inte ut som en vanlig modell och kommer ALDRIG att göra det heller hur vi än vrider och vänder på det hela men att få bli sminkad och styla håret är lyx! ;-) Det ska bli väldigt spännande...

Veckan ser annars ut att bli lugn. Inget jobb inplanerat utan bara skola. Gitarren ska gå varm här hemma nu när jag fått mina strängar.

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: