23 januari 2009

Hmm....

Jag som trodde att ingen läste min blogg, men nu har de krypt fram att här finns folk som smyger omkring här utan att kommentera. Tyvärr så vet inte alla att jag utelämnar namn och viss information. Roligt att ni läser den men kom inte och säg att ni vet vad som händer i HELA mitt liv bara för att ni läst de i bloggen. Patetiskt är det rätta ordet för denna veckans mail jag fått. Ja, men vill man skaffa ovänner så ska man mail sådana mail. Damen som mailat mig läser här, välkommen hit! =) Du vet att du sårat mig och analyserar alldeles för mycket på det som jag svarade i mailet. Uttala dig inte för än du vet HELA sanningen!!!

Nu till något roligare!! Vi är äntligen på plats i Mariestad. Tur att jag har många roliga människor runt om mig idag för jag kände egentligen inte för detta. Matchen imorron ser jag framemot och vi ska köra över dom!! =)

Jag hittade ett trådlöstnätverk på hotellet...så nu kan jag surfa hela natten.

Snart kommer resten av gänget upp, då blir de lite mer liv här.

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Jaha.. Ny dator... Jag me vill ha...

Lycka till imorgon! Jag hejjar härifrån! Vinst vill vi ha

Går det bra med gitarren? Vilken höjdpunkt du kommer å vara på fester sen... Kan man hyra ;)

Ha det gott!

Kram