21 januari 2009

Datorn är beställd! =)

Äntligen har jag hittat en dator jag vill ha och beställt den. =) Så imorron ska jag hämta den i Malmö när jag ändå ska jobba. Hoppas den är lika bra som denna varit. Det belv en Acer med 15´6 tums skärm, riktigt mycke minne i den oxå. ME LIKE! :-D

Helgens utflykt kan komma att bli inställd på grund av att klubben befinner sig i ekonomisk kris. Jag kommer inte stiga upp kl 3 på lördag bara för att spela match, det kan man glömma. Går ju inte att spela 4 timmar bowling efter en sån natt/morgon.

Nu ska jag iväg och köpa strängar till min gitarr så jag kan träna sen. Tills på fredag ska jag ha lärt mig att byta snabbare mellan D och A7, kanske till och med lärt mig G. =) Tycker att denna kursen verkar vara jätterolig, vi sjunger kanon, kör och alla vågar sjunga. Nu ska bara jag våga sjunga ut oxå.

Snipp snapp snut så va detta inlägg slut. Hihihi
Ta hand om er mina vänner!
KRAM/Jessica

Inga kommentarer: