03 januari 2009

Nytt år = Nya möjligheter!

God fortsättning önskar jag er alla!
Mitt år kunde inte börjat mycket bättre än vad det gjorde. =) Som ni har förstått va jag i Lund hos M. Han lillebror va oxå med på nyårsafton men körde hem på natten..... Det va god mat och trevligt sällskap. Under kvällen hann vi med att spela spel, prata massa och titta på Mamma Mia. Killarna hade inte sett den och ville gärna se den så man får ju offra sig. ;) Nej, då jag ser den gärna igen. Riktig feelgood-film!
Sen var det tänkt att jag skulle åka hem på nyårsdagen men jag stannade till den 2/1, vi hade det så mysigt och jag trivs i hans sällskap så varför ha brottom hem....
Skulle jobbat igår men jag hade(har) så ont i mina öron och genomförkyld så jag låg i soffan hela dagen och degade. Vi va ute en liten runda och gick för att få lite friskluft. St Hans backar i Lund är helt underbart fint. Fatta hur långt man ser där ifrån! =) Tror att jag har haft feber sen nyårsdagen....inget kul alls =(

Idag va de dax för Norra Skåne-cupen i Hässleholm. Upp kl 6.30 för att spela 3 serier. Kändes otroligt onödigt men jag gick vidare och ska spela 9 imorron igen. Håll tummarna att jag vinner allt IGEN! Behöver pengarna plus att om jag vinner så blir det att köpa ny buckla till nästa år för jag får behålla vandringspriset. =)

Jag kan inte förstå att det har gått 5 månader sen jag la ringen och gjorde mitt livs bästa beslut! =) Men vem kunde tänka sig att jag redan efter så kort tid skulle kunna dejta igen och dessutom hitta en så go kille som jag nu funnit? Hur länge det sen håller vet ingen men jag måste leva i nuet och känna att jag mår bra med det jag har runt om mig.

Usch!! Jag borde plugga istället för att sitta här. Har MASSOR att göra men inget jag ser fram emot. På onsdag börjar praktiken och sen ska 1 arbete skrivas plus förberedelser till muntlig exa. Urk.....men livet är så härligt just nu så jag orkar inte va orolig utan gör det som ska göras helt enkelt. =)
*Rosa moln*

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Hej!!

Det var därför det dröjde med en uppdatering... ;) Vad roligt för dig! Njut så länge det vara!! Du är värd det.

Vad synd att du är sjuk. Krya på dig!

Du gick i alla fall vidare. Hur gick det för resten av cefyrarna??
Jag håller tummarna för dig imorgon, men sover gott kl 9. Ska i alla fall försöka hålla dem.

Lycka till på praktiken! Var ska du vara?

Ha det gott!!

Kram