04 januari 2009

Räckte inte...

..ända fram idag! Blev 3:a i Norra Skåne Cupen idag. Fick i alla fall lite cash. =) Hade så gärna velat vinna idag så jag kunde fått behålla priset.

Imorron blir det jobb i Malmö kl 15-21. Sen är planen att jag ska till Lund och sova hos M. Hoppas han inte ångrar sig i sista stund bara. Jag är så himla osäker på allt. Jag försöker leva i nuet och inte tänka så mycket men det är skitsvårt! Har tydligen "läst" fel innan och är rädd för att "läsa" fel igen.

Förkylningen har inte gått över helt men jag är bättre. Hoppas rösten håller imorron bara, känner att den sviker mig snart.

Ett litet skratt tips är att gå in på youtube.com och söka på Jeff Dunham and peanut. Han e så rolig!

Ta hand om er mina vänner! Ny uppdatering efter trettonhelgen!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: