07 januari 2009

vardag igen


Då va man tillbaka till vardagen igen! Jag har massor att ta igen som jag skulle gjort under jul och nyårs helgerna. Jag har inte ens öppnat rätt böcker. =(
Har haft lite annat för mig.....som är mycket roligare! Men nu kommer verkligheten i fatt mig. Kan inte gömma mig i sanden längre.


Första dagen på praktiken (i Osby) va helt okej. Planeringsdag med arbetslaget som jag ska vara hos. Jag kom helt oförberedd idag men räddade upp det snabbt. =) Hade faktiskt tänkt på vad jag ville göra och nu är allt klart fram till måndag. Praktiken denna gången sträcker sig bara till onsdag nästa vecka, sen ska jag göra klart det sista på torsdag som ska lämnas in på fredag.


I helgen drar serien igång! Känner mig inte jättemotiverad just nu men det kommer nog. Det lilla jag har spelat har gått bra så det är inte resultaten som jag är rädd för utan det är inte lika roligt längre. Det roliga är att träffa alla igen! Laget vi ställer upp med p lördag känns riktigt bra för en gång skull. Längesen vi ställde upp med ett så starkt lag.

Direkt efter matchen ska jag åka till Lund. =) Antingen blir de bio eller "film & tacco"-kväll. Hittar vi ingen bra bio att gå på så blir vi hemma i soffan i stället. Måndagskvällen och hela tisdagen va jättemysigt. Vi va ute och gick i 1 timme i det härliga vädret. Här uppe ser ni en bild jag tog på promenaden. Det är vi som är skuggorna....mer än så blir de inte ;)


Imorron är det träning i Åhus som gäller. Jag måste verkligen träna då, längesen jag spelade där.


Ta hand om er mina vänner!

Kram/Jessica

2 kommentarer:

Jenkan sa...

Jaha.. Och den bilden kunde inte jag se...

Lycka till i helgen.

Kommer kanske och tittar för det var väl hemma??

Take care and have fun!!!

Kram kram från mig

Jenkan sa...

Hihihi... Jag kan se bilden. Nu är man nyfiken... ;)

Lycka till!!

Kram