09 januari 2009

Äntligen helg!

Dessa 3 dagarna har varit väldigt långa känns det som. Men nu är det helg och jag ser framemot morgondagen. Både vad det gäller matchen i Åhus kl 12.20 och kvällen hemma hos M i Lund. =) Det är så lätt att prata med honom och han är verkligen en härlig kille. För några månader sen skrev jag mycket om att jag väntar på att min prins ska komma ridandes på en vit häst i gryningen. Hihi.....kanske detta är Han. Dock har jag inte sett till någon häst än men han kanske gömmer den i sin garderob. ;)

Ikväll är det final i månadstävlingen kl 18. Hade tänkt vinna det, men jag vet inte vad man vinner mer än äran.

På två dagar har jag hållt i 2 engelska lektioner. Ett pass va på hela 80 minuter och jag är verkligen stolt över mig själv som drog mig till skolan idag och höll ett 40 minuterspass till. Hängig idag och vaknade med feber. =( Nu känns det bättre efter lite vila. Ska snart ner till byn och handla mat och gå på apoteket. Har fått riktiga hudproblem och såg reklam om produkter som ska finnas på apoteket.

Varför har vi de så kallt i huset?? Får ju gå med långärmad tröja och kofta för att inte frysa.

Ta hand om er mina vänner!
Kram /Jessica

Inga kommentarer: