12 januari 2009

Vinst & Vinst!

Dagarna och månaderna går så fruktansvärt fort just nu. Vissa dagar är det skönt men andra vill jag bara stanna tiden och njuta. Igår va en sån dag då jag ville stanna tiden ;D
Även denna helgen har jag tillbringat i Lund med M. Jag slappnar verkligen av när jag är där och det är skönt. Just denna helgen har jag haft väldigt mycket att tänka på, bland annat på hur jag vill ha det i mitt liv just nu och i framtiden. Livet är inte så lätt alltid men jag får nog göra saker utan att riktigt tänka efter. Det är så komplicerat och jag vill inte gå in på det riktigt här eftersom några i min omgivning kan bli sårade och det är det sista jag vill.

Gud vad skönt det hade varit att få ha en egen lägenhet. Jag saknar att få vara själv och pyssla om mitt egna lilla hem. Visst har det sina fördelar med att bo hemma men jag är rädd att jag stör mina föräldrar när jag sitter uppe på kvällarna och snackar i telefon eller sitter på msn. Vill ju inte vara ivägen plus att jag vill kunna prata i riktig ton utan att det hörs i hela huset. =) Nu kan jag knappt sitta och skriva på tangentbordet utan att det hörs ner. Pappa har inte lagt så mycket på isoleringen hihi.....
Men jag är glad att jag har så goa föräldrar som låter mig bo här och inte pressar mig att flytta. Nu hade jag varit redo att bo själv men inte i augusti. Det hade nog bara känts jobbigt och konstigt.

I lördags var det dax för första matchen denna säsongen och vi VANN!!!!! Så himla gott! Alla kämpade och vi hade turen på vår sida. Nu väntar en match på lördag oxå sen bär det av till Mariestad och Borås helgen efter där. Första övernattningen på LÄNGE, skoj!!! =)

I fredags vann jag månadstävlingen i Osby. Ikväll är det korpen som gäller. Nu ska jag laga mat hade jag tänkt!

Ta hand om er mina vänner!
Kram /Jessica

Inga kommentarer: