14 januari 2009

Ruta 1?

Ja, min fråga är om jag är tillbaka på ruta 1 när det gäller att hitta kärleken? Visst har vi bestämt att vi ska träffas i helgen men jag tycker att det är väldigt kort tid vi ses så jag föreslog att jag skulle komma på fredagkvällen istället. Visst har vi match på lördag men den är kl 16 och jag hade sen kommit tillbaka. Gissa vad svaret blev!? Han ville ha tid för sig själv en kväll, hans bror har varit där några kvällar denna veckan och därför vill han va själv på fredag. Klart jag accepterar detta och repsekterar oxå. Liten besvikelse känner jag...... Efter han skrivit svaret så skrev han att han nu BARA menade fredagen. Usch vad jag är kluven!! Jag gillar verkligen M och trivs med honom, det enda jag saknar är att han säger att han VILL ha mig hos honom eller att han gillar/tycker om mig. Begär/Förväntar jag mig mycket? =)
Kanske så funderar jag för mycket...........

Idag va de sista dagen på praktiken och förmodligen kommer jag inte komma tillbaka till den klassen igen. Lite sorgligt för jag har lärt känna eleverna väldigt bra och det känns som om dom är mina elever nu. =) Imorron ska jag läsa hela dagen för på fredag har jag muntlig exa och allt ska vara på engelska. =(

Ikväll är jag ensam hemma och ska försöka hinna så mycket som möjligt när det gäller skolan. Kanske ringer M oxå för att prata känslor.....eller inte. =/

Ta hand om er mina vänner!
kram/Jessica

Inga kommentarer: