16 januari 2009

Går i väntans tider.....

på att det ska bli lördag alltså och inget annat. =)

Idag är det sista dagen på min termin 5! Nu har jag bara 2 terminer kvar sen har jag min lärarexamen. =) Duktig flicka som är första i familjen som tar högskoleexamen.

Hmm...jag ville åkt till Lund idag men han är hemma själv för första gången denna veckan och vill därför har lite tid för sig själv. Förstår honom, vill jag oxå ha. =) Har en konstig känsla i magen....kan inte beskriva den och för vem den är.

Imorron bär det av till Åhus för att vinna ännu en match!! =) Någon som vågar säga emot!??? Nä, tänkte väl de. Vi är vassa nu, brudar.
När jag kommer till Lund imorron ska vi gå på bio, fråga mig inte vad det är för film för det har jag ingen bra koll på. =) Handlar i alla fall om en tjej och en kille som bor ihop som kompisar och behöver snabba pengar, de spelar därför in en porrfilm...ungefär så. Verkar vara rolig i alla fall.

Jag ska inte röra en bok fram till måndagkväll! Då jag förmodligen behöver börja på nästa kurs litteratur. Ska läsa musik och det ser jag framemot!

Nu är det dax att gå till skolan för muntlig examen.
Ta hand om er mina vänner!

Kram/Jessica

Inga kommentarer: