13 april 2009

Glad Påsk


Har nu varit uppe på Blåkulla och vänt men även detta året slapp jag bli bränd på bålet. =) Jag är nog inte kvalificerad som häxa, än. ;-)


Påsken har varit rolig och mysig. I fredags kväll kom de över några kompisar på grillkväll. Vi drack och åt gott. Vissa fick i sig för mycket, jag va inte en av dom.

I lördags var det dax för knytkalas i Simris och jag drog lotten att baka bröd. Där gick halva lördagen åt att baka bröd, men de blev gott och jag gillar ju att baka så varför inte. =) Kvällen va rolig och jag va chaufför som vanligt när vi inte hittar någon som kan köra oss.


Igår åkte vi upp till Osby för att äta påskmiddag hos mina hela min familj. Alla kom och fick träffa Gustav för första gången. Det är inte klokt vad han kommit in i familjen snabbt. Precis som jag kom in i hans familj snabbt. Det är inte så svårt när personerna är så öppna o härliga.


Idag är jag kvar i Osby och ska spela mix med min äldsta storebror. Min andra mixpartner gick o bröt lårbenshalsen natten till lördagen. Inte så smart kanske. ;-)


G körde här ifrån halv sju imorse för han skulle jobba hos sin kusin, stackare. Jag gick i o för sig oxå upp men la mig lika snabbt igen när han hade kört. =) Nu får jag kanske inte träffa honom för än fredag. Han jobbar natt och då är det inte lönt att jag är där nere för när jag är hemma är han iväg. Kan va skönt o vara hemma i Osby oxå en runda. Saknar honom....


Ta hand om er mina vänner!

Kram Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Påsken är över.... ;)