07 april 2009

Trött, trött och trött

Ja, det är jag just nu! Riktigt sliten idag. Jobbade i Malmö kl 8-15.30. Sen var de meningen att jag skulle titta på JEM i Baltiskan men det orkade jag inte.

Petra: Jag har inte flyttat ner helt till honom men jag är här väldigt mycket. =) Har bara kläder så jag klarar mig här och inga grejer mer än datorn. Vi får uppdatera dig sen en dag.... ;-)

Imorron ska jag oxå jobba fast 10-19 och sen åka med G i lastbilen på natten. Blir alltså en LÅNG dag imorron för mig.

Så är de påsk och kycklingar/fjädrar ska fram. På söndag ska vi till Osby och äta påskmiddag med min familj. På måndag blir det mix med L i Osby så jag får två hela dagar i Osby. =) Inte ofta det händer......

I helgen va jag i Osby och slappade. Städade och tvättade bilen, den blev till och med vaxad för hand av mig!!! =) Inte illa......

Nu närmar sig bröllopet och jag vet inte vad jag ska ha på mig!!! HJÄLP, lite panik har jag allt. Sista helgen i april o första i maj är jag upptagen så då blir de ingen shoppingrunda. Vet inte när jag ska hinna. Veckan då bröllopet är ska jag sova i Vinslöv för syrran och hennes man ska till Rhodos och jag ska passa huset och barnen. Vi kommer ha filmkväll och kanske spelkväll. Några förslag?? Ska i alla fall se till att ungarna läser sina läxor, dom kanske kan hjälpa mig att planera mina lektioner för jag har praktik den veckan. Mycket på en gång då!

Fick ett lite tråkigt besked idag. Det kanske inte blir Spanien i höst, dom har inte så många elever och vet inte hur det blir med handledare. Dessutom är jag bjuden till Ölfestivalen i Bremen fredag-söndag vecka 43 och som det ser ut så är det sista veckan på praktiken. VARFÖR SKA ALLT VARA SAMTIDIGT????
Jag ska ta mig en funderare och bestämma mig över påsk hur det blir.

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: