01 april 2009

Äntligen!!

Nu har våren kommit på RIKTIGT!! Idag eldade vi nerhuggna träd och grenar och passade på att grilla korv samtidigt! De va så himla mysigt. =)

Den nya kursen verkar vara helt okej. Fast jag kan inte jämför den med Musik-kursen för INGET slår den. Innehållsmässigt verkar den bra och böckerna vi läser känns relativa med kursens innehåll.

Nu ikväll har jag gjort Pizza med skinka, annanas, svamp o ost, den luktar väldigt gott.

Så har ni blivit lurade idag?? Jag har inte det, vad jag vet.

Igår va jag ute hela dagen och satte stängselpålar. Jag fick skaffa mig ett par Blåkläder-byxor för att kunna jobba. =)

Helgen va väldigt bra. Festen i lördags va trevlig och de blev mycket dricka. =/
I Ullared köpte jag mig en ny jacka, en skjorta, några tröjor och två par joggingbyxor. De va väldigt rolig utflykt fast mindre roligt att köra hem eftersom det blev blixthalka och dimma när ALLA i bilen sov som godast. Vi kom hem helskinnade och TRÖTTA.

Matchen i helgen gick inget bra, jag gick av efter 3 för min rygg orkade inte. Jag MÅSTE börja träna upp den om jag ska kunna bli bra igen. De e jobbigt att ha ont och vara så svag som jag är.

Nu blir de PIZZA!! =)
Ta hand om er mina vänner!
Kram Jessica

1 kommentar:

Petra sa...

Har du flyttat till honom på riktigt nu eller? Känner mig lite dåligt uppdaterad ;) Kramiz