26 mars 2009

Torsdag och nyklippt Jessica

BILDEN VISAR INTE NÅGOT FRÅN DÄR JAG BEFINNER MIG....=)

Det va ju meningen att mamma lilla skulle klippa mig men hon va tvungen att jobba så jag bokade en tid på en salong i Tomelilla. Nu är jag väldigt nöjd med min nya frissa. Lättskött och snyggt helt enkelt. De va inte dyrt heller, så där behöver jag inte få några kommentarer om var jag lägger mina pengar. (Hihihi...ironi eller vad?!)


G´s kommentar om frisyren va bara att de hade blivit kort. Så besviken jag blev...... Huvudsaken är att jag trivs i det. =)





Då är det match i helgen. Jag ska spela matchen i Malmö och inte den i Staffanstorp. Tror inte att vi är körklara till den första matchen. Fast jag dricker sällan så mycket så jag inte kan köra dagen efter. Imorron kl 4 på morronen beger vi oss till Ullared. Fy fan vad jag kommer vara trött!! Ska vila en runda nu hade jag tänkt.





De ska bli spännande och höra vad folk säger om min nya frissa......med tanke på G´s reaktion så är jag osäker på om någon kommer säga något överhuvudtaget. Han märkte nog att jag blev besviken på hans kommentar för jag bara gick, han fortsatte prata med mig om annat och jag bara svarade kort. =) Får väl se vad han säger sen när han kommer in igen.





Kanske ligger här en bild på mig till helgen....ingen som vet.


Nu har jag ändrat så att ni kan kommentera igen. =) Så va inte rädda, jag e bits bara lite.





Ta hand om er mina vänner!


Kram Jessica

Inga kommentarer: