24 mars 2009

"Prisa gudarna, här kommer skatteåterbäringen!"

Haha, jag älskar den repliken i Robin Hood! =)
Några har fått sitt skattebesked i brevlådan idag men inte jag.

Imorron har vi redovisning i skolan och ska spela upp våra två låtar som vi nu tränat på. Vi har valt Bryan Adams - Everything I do, I do it for you och Timbuktu - Alla vill till himelen. Det lät riktigt bra idag. Ska bli roligt och höra de andra gruppernas låtar oxå. Lite har man tjuvlyssnat när man sprungit i korridoren. =)

På torsdag är det sista dagen på denna kursen och det känns sorgligt. Vi har haft jätteroligt och nu på slutet har vi vågat bjuda på sig lite extra. Tror att redovisningen imorron kommer bli rolig! =)

Idag har jag gjort taccopaj och den blev väldigt god. Tur att jag uteslöt jalapenõs för annars hade de väl brunnit i munnen, det var starkt nog ändå.

På torsdag ska jag förhoppningsvis upp till Osby en runda. Måste klippa mig, lägga in räkningarna och hämta ett paket på posten. Inte lätt att vara skriven 11 mil ifrån där jag befinner mig för det mesta. =)

Länken nedan måste ni bara kolla in. =) Älskar Jeff Dunham & Peanut.....
http://www.youtube.com/watch?v=oQm_8vX3sYU

Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan, tyvärr så sitter jag själv just nu för G snackar i telefon och ska snart in i duschen.

Ta hand om er mina vänner!

Kram/Jessica

1 kommentar:

Petra sa...

Saktteåterbäring...mmm...de sitter fint så man kan ha semester utan att behöva oroa sig för ekonomin :)