22 mars 2009

Vecka 12 förbi

Nu har snart hela mars oxå gått. Känns att våren är påväg och jag är så tacksam för detta! Vill hänga undan vinterjackan och vinterskorna.
Veckan som gått har varit stressig men bra ändå. Jag har hunnit med mycket för att vara jag. =)
I torsdags hade jag praktik och då hann jag även jobba i 4 timmar på fritids. På kvällen var det träning i Åhus som gällde och då va jag millimeter ifrån att göra 300! De blev bara 299. Jag är jättenöjd att jag efter ett så långt uppehåll kan gå in och spela så stabilt som jag gjorde.
Efter torsdagens träning trodde jag att matchen skulle bli en succe för min del och kanske en liten revanch efter allt som hänt. Jag hade högst resultat i laget men vi förlorade och då spelar det kvitta att jag göra 802.

Igår efter matchen bar det iväg på kalas hos några kompisar till G. Trevligt att träffa dom igen. Gissa vem som fick lotten att köpa paket till födelsedagsbarnen?? Jo, JAG! Jag har träffat familjen två gånger och har aldrig varit hos dom så det va en utmaning som heter duga. De blev Duplo till 1 åringen och en flaska vin o trisslotter till föräldrarna. Vet inte om det uppskattades men G va nöjd med beslutet. =)

Idag är det dax att skriva klart mitt paper som ska vara inne senas imorron kl 17. Jag skickar in de i kväll, lika bra det. Det är bara en vecka kvar på musikkursen sen är det dax för mig att läsa matematik för barn med särskilda behov, spännande! =)

På fredag åker jag till Ullared G och några kompisar. Dom ska på auktion och flickvännerna/fruarna ska gå på Ullared! =) Me like!! Inte för att jag har så mycket pengar att handla för men jag får en utflykt i alla fall.

Ta hand om er mina vänner! Va inte rädda för att kommentera, jag måste bara godkänna inläggen först. =)

Kram
Jessie

Inga kommentarer: