26 maj 2009

Sjuk efter allt elände

Jag gick och väntade på detta. Efter stress och chock blir jag oftast sjuk. Inte för att jag råkar ut för sådan chock som jag varit med om nu men efter stress och jäkt brukar jag bli de. Ligger i feber och huvudvärk. Ska egentligen jobba idag men de får jag hoppa över. Ska istället ligga ner bäddad i sängen större delen av dagen så jag kan åka till Osby och jobba på imorron. =)

Den senaste veckan har jag jobbat som vikarie i skolan och det har varit jätteroligt. Sexualkunskapen med årskurs 6 gick väldigt bra. Jag kommer förmodligen att fortsätta att ha dom några lektioner till i det. Då ska jag även ringa RFSU för att få dit någon som är extra kunnig på ämnet.

I helgen väntar jobb i Malmö på lördagen och senare på eftermiddagen kalas i Osby, lill Prinsessan fyller 4 år. Måste hitta present oxå......
På söndag är det morsdag men G ska antagligen flytta in i huset han ska hyra till hans är klart. Får fira mamma på lördag istället, men varför ha EN dag på året som är mammas när det finns 365 dagar att välja mellan. =) Vi får inte glömma vad våra nära och kära runt omkring oss betyder och glöm inte säga de till dom eller visa dom!

Morsdag kan vara känsligt också för dom som inte har sin mamma vid liv. Ja, ni vet säkert vem jag tänker på.....

Om jag skulle försöka sova lite....
Ta hand om er mina vänner!
Kram på er
/Jessie

Inga kommentarer: