18 maj 2009

Nu har de lagt sig lite

Det som hände förra veckan har nu hunnit lägga sig och naturligtvis har de dykt upp ännu en sak. Skandal att de finns tjejer som ljuger för att förstöra förhållanden. Jag hoppas hon hittar sig själv så hon kan må bra....inte normalt att återvända till en kille som en gång slagit henne, om nu de e sant vill säga. Usch och tvi!!



Nu till lite roligare saker. Helgen i Ystad och med G har varit lika fantastisk som tiden med honom brukar vara. i fredags åkte vi Österlen-runt, kändes det som. I lördags va de dax för veteranorientering med veterantraktorer och andra motorfordon. Trevligt folk och stämning. I fredags hälsade vi på G´s kusin som blivit pappa för andra gången, så söt knytet e. Inte undra man längtar själv till den dagen kommer. =)

Fredagskvällen tillbringade vi i Raskarum med en familj som är hur sköna som helst. Grillning och skitsnack stod på menu.

Lördagskvällen gick vi på restaurang o myste i soffan. Vi satte även ihop listerna med G´s saker som blivit brända så han kan få ut pengar från försäkringsbolaget.



I söndags körde vi ytterligare en runda på Österlen, då hade jag gjort rabarberpaj som vi njöt av med grannarna. Mumsigt och mysigt. På kvällen grillades det igen fast nu i Tranås-trakten.



Nu väntar en kort vecka med lång helg, känns som om jag behöver de. Dagens lektioner gick bra fast de va hemskt vad vissa klasser är pratglada...... Ska vila mina öron till onsdag då jag ska ha lektioner igen, imorron är de utedag med årskurs 5-9. Spännande!!

Snart dyker min älskling upp!! Jag sitter i Osby men han kör hit för att tillbringa tid med mig. =)

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: