18 mars 2010

Jobb, jobb, jobb

Just nu så hinner jag inte så mycket mer än att jobba, äta och sova. Det har varit två intensiva men väldigt roliga och lärorika veckor som musiklärare. Imorgon är det min sista dag som musiklärare och det är med blandade känslor som jag lämnar över till ordinarie lärare. =) Nästa vecka jobbar jag en dag i Tomelilla och tre dagarna i Kivik. På torsdag kväll åker vi till Ullared och sover i stuga där sen ska det shoppas! Inte för att jag har mycket pengar till det men man kan ju drömma. =) =)

Nu är våren här! I morse när jag satt och åt frukost överröstade fåglarna ute min radio. Helt otroligt! Snart är väl all snön borta oxå, hoppas vi i alla fall.

Jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen idag. Lurade i mina yngsta elever idag att jag hade övat på sången vi skulle sjunga (huvud, axlar, knä och tå) så jag fick göra en ny version av den (huvud, axlar, mage, lår, rumpan går) eftersom jag hade så ont i ryggen. Dom verkade tro på det vilket va skoj. =)

På lördag ska jag spela match, hoppas bara ryggen är bättre tills dess. Jag vill bara börja på Friskis så min lilla rygg kan få tränas och bli stark. Kanske ska simma ikväll, i vatten känns det ju alltid bättre.

Ta hand om er mina vänner!
Kram på er!
/Jessica

Inga kommentarer: