01 april 2010

April April! =)


Blev ni lurade igår?? P4 hade nog den sämsta: Det ska bara gå att lyssna på radion via dator och lämnar man in sin gamla radio får man en värdecheck som ger rabatt på en dator. Hahahahahaha...men bilradion då? Nej du, den gick jag inte på!

Nu är snart grunden på huset klart och tisdagen den 13 april kommer "skalet" på huset att vara på plats. =) I oktober är det infyttning och vi kommer fira jul hemma hos oss. Så mycket att se framemot.

Denna veckan har det varit påsklov här nere och det har märkts på jobbfronten oxå. Nästa vecka börjar jag läsa en kurs i Kristianstad, Läs- och skrivutveckling heter den. När jag har den kommer jag ha större chans att få jobb i de lägre åldrarna.

I och med att huset snart kommer måste vi välja kakel och klinkers. Det är jättesvårt men jag tror vi är klara med klinkersen i båda entréerna. Jag tror att badrummen blir svårast eftersom vi har smak som skiljer sig lite men vi kommer kunna mötas halvvägs. =) Sen kommer ännu en svår uppgift, tapeter och färg!

Jaha, då va det dax att göra sig redo för ännu en dag. =) Ska börja med att plantera blommorna jag köpte i tisdags. I eftermiddag kommer det ett gäng som ska hjälpa mig att måla ägg som vi kan ha med oss imorron till påskmiddagen i Simris.

Ha en bra dag och Glad Påsk!!
Ta hand om er mina vänner!
Kram Jessica

Inga kommentarer: