09 juli 2010

Juli är här!

Yes, nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar sen slipper jag hemtjänsten!! Så skönt. Jag lär mig av mina misstag. ;-)

Idag är jag ledig och vi ska in till Ystad för att ta lite prover. De andra proverna va bra så vi hoppas att även dessa kommer vara det.

Denna veckan har varit rätt stressig och jag har haft massor att göra så det är rätt skönt att vara ledig idag. Har åkt på en äcklig förkylning som nu börjar att sätta sig i öronen. Jaja, ska inte klaga för det kunde varit värre.

I veckan va vi och valde tapeter och färg till huset. Det va inte så svårt som vi trodde, vi kom överens nästan med en gång. :D

Imorgon ska vi på kalas i Osby för mina små flickor. :D En present ska köpas in idag sen är vi redo för kalas. :D

Ta hand om er mina vänner!!
Kram på er!
/Jessica

Inga kommentarer: