02 juli 2010

Veckan snart slut

Idag är det fredag och juli har börjat. Jag tycker tiden går jättesnabbt nu när man inte är gravid. När man väl är gravid så går det i snigelfart. Sen vårt andra missfall har tiden bara flugit iväg. =) Både på gott och ont.

Idag åker vi upp till Degeberga för att tillbringa helgen där i husvagn. G ska ställa ut några motorer på den årliga veteranutställningen. Jag följer med som moraliskt stöd. ;-) Imorgon kommer jag inte vara med på utställningen eftersom mamma ska fira sin födelsedag i Hällevik. Jag kör dit några timmar och passar på att bada och umgås lite med familjen.

Denna veckan har bestått av jobb, jobb och jobb, känns det som i alla fall. Just nu längtar jag till den 14 juli!! Ska på anställningsintervju då. Inget jobb jag sökt men jag hade varit tidigt ute med ansökan om det hade kommit ut på "marknaden". =) Känns som om jag mer eller mindre blivit erbjuden en tjänst. Dom har 2 lediga på en skola här nere som jag varit och jobbat lite på, trivts jättebra och sa direkt till G att jag vill jobba där i framtiden. Nu kan det bli verklighet!!!! =) =) =)

Snart har jag jobbat klart på hemtjänsten och det känns jätteskönt. Kommer ALDRIG mer ta jobb inom äldreomsorgen. Får hoppas att detta är sista sommaren som jag behöver ta sommarjobb.

Nu ska jag packa klart så vi kan köra, där finns visst ett bad och med detta härliga vädret så passar det perfekt. =)

Ta hand om er mina vänner!
Kram Jessie

Inga kommentarer: