14 juli 2010

Medgång!! =)

Yes, nu är det klart! Jag fick en av tjänsterna i Smedstorp. När rektorn ringde blev jag så glad och jag längtar till skolan drar igång i augusti. :D
Tjänsten jag fick är ny och den är tillkommen eftersom dom har ett projekt på skolan. Det ska bli jätteskoj att jobba där! :D Hur ska detta firas????


På fredag jobbar jag min sista dag på hemtjänsten och det ska bli jävligt skönt att slippa det. Inget fel på vårdtagarna utan på arbetssättet. Det är inte mänskligt att behöva jobba utan rast. Dessutom springer man från ett ställe till ett annat och ändå hinner man inte det man ska. Undra vad jag får för uppgifter imorgon.

I eftermiddag åker vi förmodligen till Danmark. Behöver köpa lite öl och cider. Får se om G kan komma hem så vi kan dra. =)

Lägger in några bilder från huset. Jag va inne i det i förgår och det gjorde att jag längtar ännu mer till det är inflyttning. =)

Ta hand om er mina vänner!
Kram på er!
Jessica

Inga kommentarer: