10 oktober 2010

Vinter?

Nu har vi hoppat från mild höst till kall vinter. I morse va de 0 grader ute och det va länge sen.

Idag är det en jobbig dag. Hemska mensen kom och jag har så ont i min mage. =( Om en stund ska jag köra till stallet och städa bilen, det behövs verkligen. Dessutom ska killarna få lite mat i magen även idag så det blir att köpa korv och bröd med sig.

Igår va vi på bio och såg The other guys. Den va rätt rolig och den innehöll några oväntade händelser. =) Vi delade en popocorn eftersom vi skulle äta på restaurang efteråt. Min älskade sambo är bäst!! Han får mig att känna mig speciell och lycklig, speciellt igår. =) En lyckad kväll med andra ord.

Veckan som kommer bjuder på lite av varje.
Måndag jobbar jag länge så då händer det inte så mycket.
Tisdag kommer jag från jobbet vid två. Kanske skulle träna på Friskis&Svettis medan G simmar.
Onsdag drar mina utvecklingssamtal igång. Kvällen hoppas jag bjuder på pass på Friskis&Svettis.
Torsdag är det simning som gäller. Bara 1 vecka kvar till flytten!!
Fredag måste jag packa ner det mesta i lådor.

Packa är något jag måste hinna med i veckan oxå.

Ta han dom er mina vänner!

Kram Jessica

Inga kommentarer: