27 december 2010

Julen är över

Så va även denna julen över. Syrran och hennes familj lyckades komma ner på julafton mitt i snöstormen. Vägarna här nere har varit oframkomliga eller har ett körfält varit öppet. Lägger in lite bilder från julen här hemma, bland annat på dukningen och snön. :D

Maten
Dukningen



Snön som omfamnar vägen.

Nu är det bara 5 dagar kvar på detta året. Hoppas 2011 får lite fler ljusglimtar än 2010. Som ni kunde läsa i min krönika så hade vi några ljusglimtar men som senare slutade i sorg.

Vi har ingen aning om vad vi ska göra på nyår, hade en lite idé om att fira med grannarna men dom vill vara själva. Gustav har jobbat mycket den senaste tiden och det kommer fortsätta fram till den 5 januari i alla fall. Nu är jag ledig så då jobbar han. Lite tråkigt men sånt är livet. Jag ska försöka få ordning på mitt kontor men det är då inte lätt. Köpte pärmar igår och ska in och köpa register idag.

Sitter just nu i soffan och tittar på The Tyra Show. Hon pratar om barnlöshet. Fortsätter jag titta så kommer jag gråta snart. =) Ett ämne som berör mig eftersom jag vet hur det känns......

Ta hand om er mina vänner!

Kram Jessica

Inga kommentarer: