21 december 2010

Bluff fakturor!

Vill varna alla företagare för företaget nummerupplysningen.se. Fyll inte i uppgifterna som behöver kompletteras för då får du en faktura på över 3700 kr. Dessutom går det inte att häva eftersom det är bindande. Min kära sambo fick faktura utan att fylla i en enda uppgift. Självklart ska man ringa polisen och det gjorde vi. Polisen säger bara att vi ska bestrida faktura genom att skriva på faktura att vi bestrider. Om vi ändå får påminnelse/inkassokrav ska vi anmäla det igen och då kommer polisen hjälpa oss att driva det vidare.

Helt otroligt att det ens får förekomma. För er som vill läsa mer om företaget så googla på namnet och se på alla varningar.

Ville bara lägga in varningen innan jul så ingen annan åker på detta elände.

Idag har jag gjort lite mer julgodis. =) Det blev kola och rocky road. Däremot så har jag 2 sorter kvar att göra.

Imorgon kväll kommer mina föräldrar ner. Det lovas oväder torsdag-fredag så dom ville ge sig neråt lite tidigare. :D Blir bara glad om dom kommer ner!! =) Hoppas bara syrran och hennes familj kommer ner oxå.

Ta hand om er mina vänner!

Kram
Jessica

Inga kommentarer: