09 december 2010

Tredje advent till helgen.

Ja nu närmar sig årets slut med stormsteg. Var har detta året tagit vägen?? Vi som trodde att vi skulle ha en liten snutte hos oss till jul men vi är fortfarande ensamma men väldigt lyckliga att vi har det. =)

Jag har tjatat hela hösten att jag ska börja med bowlingen igen och det har fortfarande inte blivit. På söndag ska jag spela 3-manna DM i Lund. Har Jessica tränat??? ;O NEJ! Idag när jag väl hade tagit mod till mig så hade Simrishamns huvuddator lagt av och en ny va på väg ner, Tomelilla va min nästa utväg. Där serverades det julbord idag men de va jag då inte intresserad av och inte heller träna bland alla julbordsgäster. =) Ja, kräsen är jag kanske men det ska ju ge något oxå. Får hoppas att jag får slå några slag imorgon.

På jobbet har det varit en tuff tid nu. Samtalen är över i alla fall och nu börjar alla räkna ner till jullovet. Innan lovet ska mina 3:or gå Lucia och de har övat och övar. Idag fick jag tårar i ögonen när de övade. Dom är så duktiga. Ska bli en fröjd att få vara med och fira den dagen med dom. Mina 4-5:or ska däremot sjunga på skolavslutningen och det övar vi till nu. Imorgon ska vi öva tillsammans med 1:orna så det verkligen sitter som det ska.

Det va en sån lättnad när chefen kom i går och sa att jag fick förlängt till sommaren!! =) =) =) Kände mig så lyckligt lottad som får jobba så länge till och heltid dessutom. =)

I huset trivs vi superbra och börjar komma till ro. Givetvis har vi flyttlådor kvar som behöver gås igenom eller sättas undan. Vi behöver dessutom garderobsinredning till vår walk-in-closet på 11 kvm. Något tips på bra sådana??

Nä nu ska jag titta på byggfällan och äta pepparkakor. =)

Ha det bra mina vänner! Ta hand om er!

Kram Jessica

Inga kommentarer: