21 juli 2008

9 år!

Nu har jag brutit förlovningen med Peter. Han har inte slutat träffa kvinnan som han hade en affär med förra sommaren. Jag kan inte leva med en man som inte älskar mig längre.
Denna dagen har varit den värsta i mitt liv hittils. Känns som om en liten del av mig dött.

Peter ligger i sängen och är ledsen. Men varför?? Han får ju som han vill nu, han slipper välja för de gjorde jag till honom.

Nu får vi se var detta leder. Jag kommer flytta till Osby i slutet av augusti. Kan inte flytta innan eftersom jag har jobb i Mamö och tågen går inte så bra från Osby.

Jag vill ha lite medvind. Just nu tror jag inte att jag kommer träffa en man som varit så go som Peter har varit i 8 av våra 9 år tillsammans. Han fick mig att känna mig speciel, attraktiv och älskad. Nu känner jag mig bara äcklig, dum, ful och hatad.

Så fort allt kan ändra sig.
/Jessica

1 kommentar:

Petra sa...

Jag är verkligen ledsen för din skull gumman. Inte lätt att veta vad man ska säga, men jag hoppas du vet att jag finns här för dig om det skulle vara något...jättekram