08 juli 2008

Fått lite distans

Nu har jag fått lite distans till de som hände i söndags. Jag vet fortfarande inte hur det kommer bli, den som lever får se.

De händer inte så mycket annat i mitt liv just nu. Jobbar, sover och äter. I helgen ska vi fira B och P´s pappa. Jag åker till Vinslöv på förmiddagen för kalas, sen får vi se om jag hinner hem till P´s pappa ska firas. Känns lite konstigt att åka dit nu när vi har de svårt.

Frågan är bara vad och hur jag ska berätta de för mina föräldrar. Att dom kanske får en inneboende snart... Dom tar de nog väldigt bra, men steget att berätta är jättejobbigt.

Usch vad jag har osvarade frågor i mitt huvud.
Imorron är jag ledig, får se om jag åker upp till mamma och pratar med henne. Jag är en riktigt fegis just nu.

Simma lugnt mina vänner!
/Jessie

Inga kommentarer: