30 augusti 2008

Idag är det dax!

Så har denna dagen kommit som jag så länge inte velat tänka på. Samtidigt kanske denna dagen är vändpunkten i mitt liv. Nu är det mesta packat. Jag ska ner hit den 17 september igen och hämta det sista. Det va nära en tår när P lämnade lägenheten i morse. Han vill inte vara här när jag flyttar eftersom mina föräldrar vet HELA den äckliga sanningen. Förhoppningsvis skäms han och känner skuld.

För att blicka framåt så ska jag till Danmark med skolan den 12-15 september. En kurs som det heter så fint men ingen av oss i klassen har riktigt förstått vad vi ska lära oss på kursen. Det ska bli roligt att få föreläsningar och seminarier på danska i alla fall.
Precis! Skolan har börjat och jag ligger redan efter. Inte så konstigt kanske.

Imorron är det seriepremiär för Cefyra´s f-lag, blandlag och ungdomslag. Jag ska givetvis åka dit för att heja fram mina klubbkompisar.
Det känns som om det blir väldigt mycket bowling för min del den närmsta tiden. Kommer lägga mycket tid på det och skolan. Om det kommer in ett jobb i bilden blir det tyvärr bowlingen som får ta stryk.

Nu ska jag packa ner min kära dator. Den är sist ner.

Detta va mitt sista inlägg i Lund. Förmodligen kommer mina inlägg se likadana ut oavsett var jag skriver men det är en annan känsla för mig.

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessie